Bij TVN Zorgt streven we ernaar dat u zich op uw gemak voelt en tevreden bent over onze zorg en begeleiding. Toch kan het gebeuren dat u als cliënt, familielid of betrokkene niet tevreden bent over de zorg of de manier waarop u bent behandeld. Dat mag u altijd aangeven.
Wij zien een klacht niet als iets negatiefs, maar als een advies om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.
Start eerst het gesprek
Wanneer u ontevreden bent, bespreek dit dan altijd eerst met de betreffende medewerker of neem contact op met de zorgcoördinator. Vaak kan een goed gesprek het probleem snel oplossen.
Klachtenfunctionaris
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, of wilt u de klacht liever niet direct met de betrokken medewerker bespreken?
Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionarissen van TVN Zorgt via 024 – 354 06 08 of per e-mail via klacht@tvnzorgt.nl.
Onze klachtenfunctionarissen – Lieke Kamphuis en Milou Heuzen – luisteren naar uw verhaal, behandelen uw klacht vertrouwelijk en helpen u om samen een passende oplossing te vinden.
👉 Bekijk hier de Privacy- en klachtenregeling (PDF)
👉 Bekijk hier het Klachtenformulier (PDF)


